Vestigii pe aeroport


De la Uzina electrica, un redresor cu seleniu din 1972!




Lant pentru oprirea la sol a avioanelor - zis si CROCODILUL





Parbriz cu sigla veche a aeroportului
- posibil de la PAPAGAL (autocarul de tura)




Tablou electric
 - jos in stanga: HERLING, SALA SEDINTE





Licenta personal tehnic aeronautic 1981 - 1997,
de la AN 24 si Il 18   la   B 707 si B 737




Sigiliu vechi, inca in uz





Socialismul stiintific in anii '80







 ... --- ...



APA 5




Interfon - ce a mai ramas din el



Scara pt. pasageri (poza din pliantul Tarom, 1974)


In 1995 (parca), uniformele erau asortate cu scara

Aceeasi scara (ruseasca), in 2011
- e bine intretinuta -


Lampa din anii '70 - in dreapta biroului
 Dl. Ion Vasile - Comandant adjunct 1961-1977 si Comandant aeroport 1977-1978

 
Aceeasi lampa, in 2011, in biroul Comandantilor adjuncti (decor)


La fostul crematoriu de deseuri





 
Intr-un birou
sub dusumea, totul e praf si pulbere, oale si ulcele :)


Rama de fereastra veche
..care acum se deschide inspre raftul pt documente
si in trecut se deschidea spre platforma de avioane.

Usa de la fostul birou TELEX, cu fereastra pt predarea documentelor

Candva, pe acest cadru metalic era antena RADAR
Acum antena RADAR e alaturi, in "bila" alba
Tehnologie anii '70














































primita de la englezi - Plessey RADAR


Armata era grea atunci - "Hai liberare!"
 AMR 7, 4...

AMR...


Nu se desface. Sub tensiune.

2 comentarii:

Anonim spunea...

daca spui tuuuuuu :)

Propellius spunea...

D.M.-Legenda vie ...cel mai experimentat